14 januari 2009

19e utkastet. Den osynliga fienden, med mera

A...bäst att visa tecken på att vi lever...
B...om något intresse finns därute...
A...ja...fast då öppet krig råder sedan en vecka...och krig, grova
brott och stora skandaler brukar intressera...kanske något eller
några ögonbryn höjs...
B...annars får vi väl börja marknadsföra det hela "som alla andra"... vilket inte kan vara svårt...här finns ju alla 'säljande' ingredienser...
A...ja...
B...och vilket krig...som pågått i det tysta...i ARTON ÅR...
A...i morgon 15 januari 2009...på dagen 18 år efter Västeråsövergreppet...så nu kan vi 'fira' myndighetsdagen av det rättsövergreppet med ett nytt länkutlägg...url00412...
B..."myndighetsdagen av rättsövergreppet"...ganska bra dubbelmening...
A...rövslickeri är FÖRBJUDET här...vill du ha sparken...
B...nä men...om jag förstått rätt du är fortfarande förbannad...på det som hände i Västerås...
A...du vet precis vad och vem jag är och vad jag anser om det som hände i Västerås...så vi hoppar över det...
B...men du ÄR ju fortfarande så in i helvete förbannad...på det dom gjorde i Västerås...
A...självklart...vem skulle inte vara det...men...och det ett mycket viktigt men...eftersom begreppet "förbannad" i den frågan räcker mindre än en centimeter på en kilometerskala...är det omöjligt att beskriva...så vi MÅSTE hoppa över det...
B...OK...då gör vi det...men lever sa du...ska vi vara ärliga...och
det ska vi alltid vara har du alltid sagt...är det knappt att vi lever...
A...det är klart...och inte heller konstigt att det är som det är...
B...jul- och nyårsklapparna...förklarar iaf en del...url00419 url00432, url00385...
A...lika klart att vi MÅSTE vara ärliga och öppna...hela vägen...om våra mäktiga vänner ska komma till undsättning...de är vårt ENDA hopp...
B...du menar Ljus&Öppenhet url00407...
A...givetvis...som jag började 'tjata' om offentligt för mer än tolv
år sedan...hösten 1996...
B...i sjukahuskompendiet...
A...ja...
B...och råder fortfarande samma krig...och samma nästan osynliga fiende...
A...och det fast alla vet...alla insatta vet...att fienden och faran verkligen finns...levande i högsta välmåga...vet var den verkligt allmänfarliga fienden bor...och "var huvudet sitter"...
B...ja det är ofattbart hur 'Dom' kan fortsätta alla svinerier...
år efter år efter år...i en öppen demokrati som Sverige...
A...öppen demokrati ska nog diskuteras...problemet ligger i alla fall...utan diskussioner...i den onda cirkeln...du har sett bilden...url00399
B...ja...
A...du vet hur det gick den 23 januari 2001...efter bloggutlägget
på OrdetKontraSaken...
B...vad hände...
A...alla besökare möttes av skylten "Forbidden"...url00434
B...och vad stod i det utlägget...som var så farligt...
A...läs själv...url00431
B...på tal om krig finns det högintensiva och lågintensiva krig...men
så lågintensivt och skickligt mörklagt som det här kriget...bortsett
från den här "sketna bloggen"...finns inte på någon skala...
A...det är sant...rättsombudet jag hade 2002 sa helt öppet i en intervju i Radio Stockholm....för sju år sedan...att det här är
"någon form av långsam arkebusering i kommunal regi"...
B...träffade precis...
A...och fick därefter journalisten som publicerade intervjuen stora problem...
B...vi pratade om vännerna Ljus&Öppenhet...
A...jaa...och redan sex år FÖRE intervjun i Radio Stockholm skrev
jag i sjukahuskompendiet du nämnde...du kan se bilden från förra utkastet url00430
B...den har jag sett...
A...OK...vi tonar här...och ska i fortsättningen kasta ut oftare och kortare bulletiner om hur Kafkakriget går...
B...hittade du på det just nu...
A...vad...
B..."kafkakriget"...
A...du vet själv att det har pågått arton år...så det är varken nytt
eller påhittat...
B...menade namnet...begreppet "KafkaKriget"...ganska passande...
A...eftersom jag nyss rödflaggat för rövslickeri tar jag det inte för det...så visst det kom nu och är...tycker jag...inte bara "ganska" passande...träffar ju mitt i prick på flera sätt...fast nu måste vi avrunda...ska i nästa utkast visa senaste belägg för att våra vänner Ljus&Öppenhet bokstavligen vakar över det hela...sedan lite om den nya "UrlBanken" och dom nya "Dumparna"...plus de "Matrixparalleller" jag pratat med SVTs Janne Josefsson om och...som dom ofta slutar i publicservicemedia..."mycket mycket mer"..:)
B...det ser vi fram emot...
A..."vi sa svinskiten"..:)
B...kan du ALDRIG vara lite hygglig...mot mig...
A...du vet vad jag tycker om ALLA tankens beläten...inklusive mina egna...dessutom måste du härdas...det råder ju KRIG...
B...ja fy faan...
A...inget klag&gnäll...du vet ju att jag gillar dig...i alla fall...och lite nytta har du faktiskt gjort url00433..:)
B...tack...det värmde lite...i alla fall..:/